لیپوماتیک چیست؟بهترین کلینیک برای لیپوماتیک

لیپوماتیک دستگاهی است که امروزه در بسیاری از تنظیمات پزشکی برای حذف چربی استفاده می شود. در مقایسه با روش های جراحی شکم مانند لیپوساکشن، لیپوماتیک نتیجه بهتری دارد. دستگاه از لرزش برای تخلیه چربی در لیپوماتیک استفاده می کند.

این یک جراحی زیبایی برای از بین بردن چربی اضافی بدن است. این جراحی زیبایی عموماً به صورت سرپایی و بدون بیهوشی عمومی توسط جراح لیپوماتیک انجام می شود. با عوارض بسیار کم، می تواند بیشتر چربی بدن را در یک جلسه از بین ببرد.

پس از این روش، پوست بیمار شل نمی شود. علاوه بر این، لیپوماتیک برای تقویت بدن شناخته شده است. نکته قابل توجهی که باید به خاطر داشت این است که کاهش سایز می تواند برای مدت طولانی ادامه یابد و همزمان سلولیت را از بین ببرد.

چربی در این جراحی با حرکات ارتعاشی به صورت فیزیکی برداشته می شود و برداشتن آن از بدن بدون درد و بدون خونریزی است. این جراحی شامل تغییر اندازه و شکل بدن است. معمولاً سه تا هفت روز برای بهبودی این جراحی نیاز است.

مراحل قبل از عمل که باید قبل از جراحی لیپوماتیک انجام دهم چیست؟

قبل از اقدام به جراحی و مراجعه به یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مناسب در این زمینه، باید تمام اطلاعات لازم را پیدا کنید. فراموش نکنید که قبل از هر کاری یک جلسه مشاوره داشته باشید.

پزشکان باید از قبل نوع بیهوشی را که برای بدن شما مناسب است و محل جراحی لیپوماتیک تعیین کنند.

یک متخصص با تجربه قبل از برداشتن چربی، سابقه بیماری های قلبی عروقی، دیابت و فشار خون بالا را بررسی می کند. در صورت انجام هرگونه عمل جراحی قبلی (مانند شکم، پهلو و غیره) ضروری است که به پزشک خود اطلاع دهید.

معاینه خون، بارداری و سایر جزئیات بیمار قبل از عمل انجام می شود. مطمئن شوید که پزشک از رژیم دارویی فعلی شما اطلاع دارد.

اگر در سال گذشته وزن کم یا اضافه کرده اید، به پزشک خود اطلاع دهید. دو هفته قبل از عمل از مصرف آسپرین، ژلوفن و غیره و همچنین مصرف الکل یا سیگار خودداری کنید. بیمار باید مصرف نمک را قبل و بعد از جراحی کاهش دهد.

لیپوماتیک چگونه عمل می کند؟

جراحی لیپوماتیک با دستگاه لیپوماتیک (Vaser lipo یا Pal) چربی را از نواحی مورد نظر خارج می کند. بیماران اغلب لیپوساکشن را برای درمان شکم، پهلوها و پشت خود انتخاب می کنند – تزریق چربی به باسن نیز رایج است.

هنگامی که جراح سوراخ هایی را برای لوله های کانولا زیر پوست ایجاد می کند، بدن از شر چربی های استفاده از لوله های کانولا خلاص می شود. زخم های به جا مانده از سوراخ ها در عرض چند هفته ناپدید می شوند.

لیپوساکشن را می توان کم و بیش با روش لیپوماتیک یکی دانست. سلول های چربی با استفاده از فناوری صدای مادون صوت، ارتعاش و نوتاسیون توسط لیپوماتیک شکسته می شوند.

در این فرآیند لوله های کانولا وارد بافت چربی شده و با استفاده از حرکات چرخشی و ارتعاشی آن را از بین می برند. در این حرکات هیچ آسیبی به عروق یا سلول های چربی وارد نمی شود.

مکش سلول های چربی با استفاده از چنین فناوری تضمین می کند که آنها کاملاً بدون ایجاد آسیب تمیز می شوند. سلول های چربی که توسط لیپوماتیک از بدن ساکشن می شوند می توانند به عنوان پرکننده در سایر قسمت های بدن برای تقویت یا جوان سازی استفاده شوند.

برخلاف لیپوساکشن، این روش حداقل از دست دادن خون و اسکار را ایجاد می کند. زمان بهبودی نیز کوتاهتر است. برای این روش نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست و بیمار معمولاً به زودی مرخص می شود.

با توجه به مقدار چربی که باید مکیده شود، در الو پزشک فرآیند 2-3 ساعت طول می کشد. امکان راه رفتن بعد از عمل وجود دارد. یک تکنیک ساده، ایمن و جدید تحت بی‌حسی موضعی در بیشترین ناحیه کاربردی اعمال می‌شود که به شما امکان می‌دهد روز بعد روال خود را مجدداً شروع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید