نکات مهم لینک سازی

 

و پیوندهایی که از پست مهمان به دست آوردم قطعاً به ترافیک ارگانیک من کمک کرد.

برای خرید بک لینک تاثیرگذار میتوانید به سایت اپ بک لینک مراجعه کنید

من در مورد مسائل بسیار استراتژیک بودم. من مطمئن شدم که فقط پست های مهمانرا برای سایت های با کیفیت در طاقچه خود می نویسم.

بنابراین اگر سایتی در مورد رژیم غذایی سرخپوشان راه اندازی کنید، و یک پست مهمان در سایتی درباره آیفون بنویسید، برای گوگل هرزنامه به نظر می رسد.

اما وقتی پست‌های مهمان شگفت‌انگیز را برای وب‌سایت‌های باکیفیت در صنعت خود می‌نویسید، این پیوندها به شما کمک می‌کنند.

نکته این است که یافتن مکان هایی برای پست مهمان می تواند دردسر بزرگی باشد.

اما یک راه ساده تر وجود دارد…

در اینجا نحوه کار آن آمده است:

ابتدا فردی را در صنعت خود پیدا کنید که تعداد زیادی پست مهمان بنویسد.

بعد، به یکی از پست های مهمان منتشر شده آنها بروید. و هد شاتی را که در بیوگرافی نویسنده خود استفاده می کنند، بگیرید:

 

در نهایت، URL آن اسکرین شات را در جستجوی عکس معکوس گوگل قرار دهید.

و لیستی از مکان هایی که پست های مهمان را در آنها منتشر کرده اند دریافت خواهید کرد.

 

اینفوگرافیک و سایر دارایی های بصری
آیا اینفوگرافیک ها مانند گذشته کار می کنند؟ احتمالا نه.

اما آنها همچنان یک استراتژی ساخت لینک موثر هستند.

در واقع، وقتی به انواع محتوایی که بیشترین لینک‌ها را ایجاد می‌کنند، نگاه کردیم، اینفوگرافیک‌ها نزدیک به بالا ظاهر شدند.

 

به عنوان مثال، جمع آوری یکی از اولین اینفوگرافیک هایی که من ساختم فقط چند ساعت طول کشید (یک طراح حرفه ای را نیز استخدام کردم تا حرفه ای به نظر برسد).

 

اگرچه این اینفوگرافیک در فضای مجازی منتشر نشد، اما منجر به ایجاد بک لینک های قوی شد:

 

واضح است: من فقط اینفوگرافیک خود را منتشر نکردم و امیدوارم بهترین ها را داشته باشم.

مانند هر محتوایی که منتشر می کنید، باید اینفوگرافیک خود را به صورت استراتژیک تبلیغ کنید. و برای انجام این کار، من استفاده از یک استراتژی به نام “Guestographics” را توصیه می کنم.

من دقیقاً نحوه عملکرد Guestographics را در این پست توضیح می دهم .

اظهارنامه ها را ارسال کنید
شرکت های بزرگ و کوچک دوست دارند نظرات مشتریان را به نمایش بگذارند.

و شما از محصول یا خدماتی استفاده می کنید که دوست دارید (یا حداقل دوست دارید)، در نظر داشته باشید که یک گواهی نامه برای آنها ارسال کنید.

برای نشان دادن اینکه شما یک فرد واقعی هستید، اغلب یک لینک به وب سایت شما اضافه می کنند… بدون اینکه شما حتی نیازی به درخواست داشته باشید.

در اینجا یک مثال است:

 

نظرات بلاگر
اگر یک نرم افزار، محصول فیزیکی، خدمات مشاوره یا هر چیز با ارزشی دارید که می فروشید، به راحتی می توانید آن را به ده ها بک لینک با کیفیت بالا تبدیل کنید.

چگونه؟

با ارائه رایگان محصول خود به وبلاگ نویسان.

در اینجا چگونه است:

وبلاگ نویسانی را در جایگاه خود پیدا کنید که ممکن است به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند باشند. اگر یک محصول اطلاعاتی می فروشید که به مردم آموزش می دهد چگونه صابون های خود را بسازند، مواردی مانند «صابون سازی»، «ساخت صابون در خانه» و غیره را در گوگل جستجو کنید.
نتایج شما مجموعه ای از وبلاگ ها، وب سایت های خبری و وب سایت هایی مانند eHow خواهد بود. سایت های راهنما یا سایت های خبری را فیلتر کنید. شما با یک لیست کامل از وبلاگ نویسانی که ممکن است به پیشنهاد شما علاقه مند باشند، باقی خواهید ماند، مانند این:
با این اسکریپت ایمیل با آنها تماس بگیرید:
سلام [نام مالک سایت] ،

امروز داشتم دنبال [چند دستور صابون خانگی] می گشتم که با [وب سایت] برخورد کردم .

چیزهای عالی!

در واقع، من به تازگی یک راهنمای راه اندازی کردم که [به مردم می آموزد که چگونه در خانه صابون های لوکس درست کنند] . من معمولا [X$] را شارژ می‌کنم، اما خوشحال می‌شوم که آن را برای شما در خانه بفرستم.

به من بگویید چگونه به نظر می رسد.

به سلامتی،
[نام شما]

یک کلمه هشدار: شما می خواهید در مورد زبانی که برای این استراتژی استفاده می کنید بسیار مراقب باشید.

توجه داشته باشید که چگونه محصول خود را در ازای پیوند یا بررسی ارائه نمی‌دهید… که این امر ناقض دستورالعمل‌های وبمستر Google است .

در عوض، محصول را برای آنها ارسال کنید و بگذارید تصمیم بگیرند که آیا ارزش ذکر آن در وبلاگشان را دارد یا خیر.

اصلاح پیوند
احیای پیوند ساده است:

ابتدا، نام شرکت خود را پیدا کنید که به سایت شما پیوندی ندارد.

در اینجا یک مثال است:

 

ببینید چگونه نویسنده آن مقاله در بالا به وب سایت من اشاره کرده است … اما به آن پیوند داده نشده است؟

اینجاست که احیای لینک وارد عمل می شود.

به جای گفتن «کاش به من لینک می‌دادند»، فعالانه به سراغشان می‌روید و از آنها می‌خواهید پیوند دهند.

در تجربه من، یک یادآوری دوستانه معمولاً کافی است تا اکثر افراد وارد وردپرس شوند و پیوند شما را اضافه کنند.

در اینجا روند گام به گام آمده است:

از ابزاری مانند BuzzSumo و Mention.com برای یافتن نام تجاری خود به صورت آنلاین استفاده کنید.
وقتی این کار را انجام می‌دهید، هر زمان که کسی در مورد شما بنویسد، سر و صدا خواهید شد:

 

 

بررسی کنید که آیا شخصی که از شما نام برده است به سایت شما (صفحه اصلی یا صفحه داخلی شما) نیز پیوند داده است یا خیر. اگر آنها به سایت شما پیوند داده شوند، شما آماده اید.
اگر نه، به مرحله 3 بروید…

این ایمیل دوستانه را برای آنها ارسال کنید.
هی [نام] ،
من فقط می‌خواستم تماس بگیرم و بابت ذکر [برند شما] در مقاله عالی دیروز خود “متشکرم”.

ما واقعاً از آن قدردانی می کنیم.

من امروز تماس گرفته ام تا بپرسم آیا می توانید پیوندی به سایت ما اضافه کنید. به این ترتیب، مردم به راحتی می توانند هنگام خواندن مقاله شما، ما را پیدا کنند.

در هر صورت، با تشکر از فریاد زدن و ادامه کار عالی!

با تشکر،
[نام شما]

از HARO استفاده کنید
HARO (مخفف Help a Reporter Out) یکی از بهترین راه ها برای دریافت بک لینک های معتبر از سایت های خبری است.

در اینجا نحوه کار HARO آمده است:

در اینجا به عنوان منبع در HARO ثبت نام کنید .
روزانه سه ایمیل از خبرنگارانی که به دنبال منابع هستند دریافت خواهید کرد، مانند این:
با اعتبارنامه و چند نکته مفید پاسخ دهید.
آسان درست است؟ شما به یک خبرنگار یک نقل قول می دهید و آنها شما را با یک بک لینک وصل می کنند.

این تمام چیزی است که در آن وجود دارد.

به عنوان مثال، اخیراً با پاسخ به یک درخواست HARO یک پیوند شیرین از Entrepreneur.com دریافت کردم:

 

بک لینک های رقیب خود را مهندسی معکوس کنید
هر صنعتی مجموعه ای از فرصت های لینک سازی خاص خود را دارد.

بنابراین توصیه می کنم زمانی را برای مهندسی معکوس رقابت خود اختصاص دهید. به این ترتیب، می‌توانید فرصت‌های پیوندی را پیدا کنید که فقط در جایگاه شما وجود دارد.

یک مثال چطور؟

فرض کنید یک وبلاگ سلامتی و تناسب اندام دارید.

و یکی از رقبای شما Nerd Fitness است.

خوب، وقتی نمایه پیوند آن سایت را در یک بررسی کننده بک لینک بررسی می کنم، متوجه می شوم که بسیاری از پیوندهای آنها از پادکست ها می آیند:

 

به طور خاص، افراد آن شرکت (به ویژه بنیانگذار، استیو کمب) در پادکست های دیگران به عنوان مهمان ظاهر می شوند.

دقیقاً به همین ترتیب شما یک لیست خوب از مکان هایی دارید که می توانید برای دریافت لینک به آنها بروید.

(بدیهی است که باید با افرادی که این پادکست ها را اجرا می کنند تماس بگیرید و خود را به عنوان مهمان معرفی کنید. این کار مستلزم کار است. اما حداقل می دانید از کجا شروع کنید).

به فرمت های محتوایی که پیوند ایجاد می کنند بچسبید
همانطور که قبلاً اشاره کردم، اینفوگرافیک ها یکی از قالب های محتوایی هستند که برای ایجاد بک لینک ایده آل هستند.

اما این یکی از بسیاری است.

ما همچنین دریافتیم که، حتی با وجود اینکه اشتراک‌گذاری‌های زیادی در رسانه‌های اجتماعی ایجاد نکردند، «چرا پست‌ها» و «چه پست‌هایی» معمولاً به آن‌ها پیوند داده می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید