UX کلید موفقیت در دیجیتال مارکتینگ است

مخاطبان و کاربران محصولات دیجیتال در مقایسه با گذشته از زمان کمتری برخوردارند. از نظر کاربران، محصول دیجیتال ایدهآل محصولی است که بلافاصله و در زمان بسیار کوتاه به مشکلاتشان پاسخ دهند.
از رزرو بلیط هواپیما گرفته تا نوبت ویزیت پزشک یا حتی بررسی مراکز خرید، کاربران مداوم به اینترنت دسترسی دارند. این دسترسی در هر مکانی، از محل کار تا خانه، بانک یا مغازه، برقرار است. با اینحال در تمام این تعاملات آنلاین، یک موضوع مشترک وجود دارد: کیفیت تجربهی کاربر (UX).
دیجیتال مارکتینگ و UX مانند چرخهای یک دوچرخه برای موفقیت یک محصول ضروریاند. مهم نیست چقدر بودجه به دیجیتال مارکتینگ اختصاص داده شود یا چه کمپینهای نوآورانهای طراحی شود، اگر UX محصول به حل موثر و واقعی مشکلات کاربران اختصاص نیابد، تمامی این تلاشها بیثمر خواهد ماند.
به همین دلیل، UX در دیجیتال مارکتینگ هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این محتوا ارتباط تجربه کاربری و دیجیتال مارکتینگ بررسی شده است.
تجربه کاربر (UX) چیست و چه ارتباطی با دیجیتال مارکتینگ دارد؟ در دنیای بازاریابی دیجیتال، UX یا تجربه کاربر به معنای تجربه ج..