اهمیت سرعت وب سایت و نحوه بهبود سرعت سایت

اگر شما یک وب سایت دارید یا صاحب یک وب سایت هستید، ممکن است هر از چند گاهی یک سوال در ذهن شما خطور کند. چگونه می توانم وب سایت خود را سریعتر کنم؟ شاید آخرین باری بود که گزارش‌های سئو خود را بررسی کردید و به این فکر کردید که آیا واقعاً داشتن سرعت سایت بسیار مهم است؟

سرعت وب سایت بسیار مهم است، و اگرچه یک راه حل واحد برای افزایش سرعت وب سایت شما وجود ندارد، تنظیمات زیادی وجود دارد که می توانید برای به دست آوردن نتایج مورد نظر خود انجام دهید.

اهمیت سرعت وب سایت و نحوه بهبود سرعت سایت

چرا سرعت وب سایت بسیار مهم است؟

هنگام صحبت در مورد نیاز به سرعت وب سایت، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اولین و شاید واضح ترین دلیل برای بهبود سرعت وب سایت شما، زمانی است که به این فکر می کنید که چگونه بر مشتریان، یا خوانندگان شما تأثیر می گذارد. مردم حتی هنگام بارگذاری یک وب سایت می توانند بی تاب باشند. ما می خواهیم چیزهای زندگی مان سریع، راحت و در دسترس باشند. بنابراین اگر وب سایت شما به سرعت بارگذاری نشود، بسیاری از کاربران آن را می بندند.

روشی که الگوریتم گوگل کار می کند، دومین چیزی است که باید در بررسی دلایل افزایش سرعت وب سایت در نظر گرفت. گوگل برای وب سایت های سریع اولویت دارد. همه آنها در مورد سرعت هستند، احتمالاً وب سایتی را توصیه می کنند که بتواند مرتبط ترین اطلاعات را در سریع ترین زمان به کاربران خود بدهد. یک وب سایت کند ممکن است به گوگل نشان دهنده تجربه کاربری سایت ضعیفی باشد.

با در نظر گرفتن این دو دلیل، می‌توانید ببینید که چرا باید مطمئن شوید که سرعت وب‌سایت شما بهترین است، نه تنها برای نگه داشتن کاربران در وب‌سایت خود، بلکه در وهله اول برای رسیدن به آن‌ها بسیار مهم است.

چگونه سرعت های آهسته می تواند بر درآمد شما تأثیر بگذارد؟

یک وب سایت کند، تعداد بازدیدکنندگانی را که مایل به ماندن در مدت زمان کافی برای تبدیل شدن به مشتریان بالقوه هستند، محدود می کند. ممکن است با کاهش نرخ تبدیل، بر درآمد شما تأثیر بگذارد.

متأسفانه، اگر وب سایت شما کند اجرا شود، مشتریان تمایل کمتری به خرید از شما دارند. با کمک یک تیم توسعه وب، و سئوکار می توانید راه هایی برای بهبود سرعت وب سایت خود و بهینه سازی سایت تلفن همراه خود بیابید.

چگونه می توانم سرعت وب سایت خود را افزایش دهم؟

گزینه های زیادی وجود دارد که یک شرکت مدیریت وب می تواند برای کمک به بهبود سرعت وب سایت شما دنبال کند. اکثر تیم های مدیریت وب با تعیین معیارهایی برای وب سایت شما شروع می کنند. این شامل استفاده از نرم افزار تخصصی برای اجرای تست های سرعت برای صفحه وب سایت شما می شود.

این دقیقاً تعیین می کند که وب سایت شما در حال حاضر با چه سرعتی اجرا می شود. هنگامی که یک سرعت متوسط ​​ایجاد شد، تیم مدیریت وب برنامه‌ای برای بهترین روش برای بهبود وب‌سایت شما ایجاد می‌کند.

بهینه سازی سایت های موبایل برای سرعت

یک صفحه وب که به سرعت بارگذاری می شود به انتظار مدرن برای اکثر کاربران اینترنت تبدیل شده است. با توجه کوتاه و صبر کم، مردم اکنون تمایل دارند هر چه بیشتر منتظر بمانند، ناامیدتر می شوند. این هرگز بیشتر از امروز رایج نبوده است، زیرا اکثر مردم از تلفن هوشمند به عنوان گزینه اصلی خود برای مرور اینترنت استفاده می کنند.

بهینه سازی وب سایت خود برای استفاده از تلفن همراه بهترین راه برای اطمینان از اینکه نه تنها سریع بارگیری می شود بلکه تجربه کاربر پسندی را ارائه می دهد. این زمانی که سعی می کنید رقبای خود را شکست دهید بسیار مهم است. نرخ حذف وب‌سایت در دستگاه‌های تلفن همراه بیشتر زمانی اتفاق می‌افتد که وب‌سایت شما به سرعت بارگیری نمی‌شود یا غیرقابل دسترسی است.

تأخیر 1 ثانیه ای در میانگین زمان بارگذاری می تواند منجر به افزایش 8 درصدی نرخ پرش و 7 درصد کاهش در تبدیل شود. اگر کاربران شما حتی منتظر بارگذاری وب سایت شما نباشند، چه شانسی برای تبدیل آنها به مشتری وجود دارد؟

بهینه سازی سایت های موبایل برای سرعت

به روز رسانی وب سایت خود با تمرکز بر بهینه سازی موبایل یک راه عالی برای بهبود سرعت کلی وب سایت شما است. چه استفاده از کلمات کلیدی برای هدایت کاربران به وب‌سایت شما باشد یا اطمینان از اینکه وقتی به آنجا می‌رسند، تجربه‌ای سریع و سازگار با موبایل دارند، بهینه‌سازی موبایل به کاربران شما راه‌های بیشتری برای تعامل با سایت شما و ارتقای نرخ تبدیل و رشد سایت می‌دهد.

بهینه سازی سایت های موبایل برای سرعت

وزن صفحه پایین

وزن صفحه تعداد بایت های مورد نیاز برای بارگذاری یک صفحه در وب سایت شما است. برای هر دارایی در هر صفحه وزنی وجود دارد و وزن کلی صفحه شما به سرعت بارگذاری سایت شما کمک می کند. هر چه وزن صفحه وب شما بیشتر باشد، معمولا کندتر بارگذاری می شود. صفحات وب ممکن است به دلیل حجم بالای فایل های تصویری یا بارگیری چندباره یک فایل، بی جهت سنگین باشند.

تیم مدیریت سایت شما می تواند راه هایی برای کاهش نرخ صفحه شما برای بهبود سرعت کلی وب سایت شما بیابد. فشرده‌سازی تصویر و کوچک‌سازی اسکریپت‌ها راه‌های موثری برای کاهش وزن صفحه و دستیابی به اهداف دیگر در مسیر اجرای وب‌سایت شما با حداکثر سرعت و عملکرد هستند.

فشرده سازی تصاویر برای بهبود سرعت وب سایت

اولین قدم عالی که تیم مدیریت وب شما طی خواهد کرد، بهینه سازی تصاویر در وب سایت شما است. این کار آسان شامل مرور تصاویر در وب سایت شما و کاهش حجم فایل آنها با فشرده سازی آنها است. از طریق این فرآیند، تصاویر خیره کننده شما کیفیت خود را بدون اشکال در اندازه فایل بزرگ حفظ می کنند.

این بدان معناست که وقتی مشتریان شما به آنها دسترسی پیدا می کنند، وب سایت شما نیازی به بارگذاری محتوای زیادی ندارد و زمان بارگذاری کلی سایت شما را بهبود می بخشد. هدف این است که اطمینان حاصل شود که هر صفحه از وب سایت شما فقط به 1.5 تا 6 مگابایت داده برای بارگیری نیاز دارد.

کوچک کردن اسکریپت ها برای افزایش سرعت

هنگامی که شخصی وب سایت شما را باز می کند، به سادگی بارگذاری یک صفحه برای او نیست، بلکه ده ها یا صدها اسکریپت و فایل در حال پردازش هستند. این اسکریپت ها برای اطمینان از عملکرد صحیح وب سایت شما کار می کنند. با هر اسکریپتی که بارگذاری می شود، زمان پردازش آن سرعت وب سایت شما را کاهش می دهد.

بنابراین بهترین راه برای کاهش این زمان‌های بارگذاری و حصول اطمینان از اینکه اسکریپت‌های شما به درستی کار می‌کنند، از طریق فرآیندی به نام minifying است.

Minifying یک کار دشوار است که به مهارت یک توسعه دهنده با تجربه نیاز دارد

Minifying یک کار دشوار است که به مهارت یک توسعه دهنده با تجربه نیاز دارد. آنها باید اطمینان حاصل کنند که در حین فشرده سازی اسکریپت ها برای وب سایت شما، آنها با خیال راحت کار می کنند تا تضمین کنند که هیچ چیز در طول فرآیند خراب نمی شود. اگرچه انجام صحیح این کار چالش برانگیزی است، اما متوجه خواهید شد که با کوچک کردن اسکریپت های خود، فشار کمتری برای بارگذاری وب سایت شما و افزایش سرعت کلی وجود خواهد داشت.

استفاده از حافظه پنهان برای بهبود زمان بارگذاری

با پیاده سازی کش وب سایت ، وب سایت شما اساساً یک کپی از خود را در مرورگر وب کاربر ذخیره می کند. بنابراین پس از اولین بازدید از سایت شما، کاربران شما در بازدیدهای برگشتی دسترسی آسانی خواهند داشت زیرا مرورگر آنها سایت را از حافظه پنهان بارگذاری می کند. با این کار نیازی نیست که هر فایلی در صفحه وب شما از سرور شما بارگذاری شود. این فرآیند در بهبود سرعت وب سایت شما معجزه می کند.

بنابراین، اول از همه، باید روی نحوه پاک کردن کش تمرکز کنید.

کاهش درخواست ها برای افزایش کارایی

یکی دیگر از راه‌های ساده برای بهبود سرعت وب‌سایت، کاهش تعداد درخواست‌هایی است که وب‌سایت شما در هر بار بارگیری می‌کند. مرورگری که مشتریان شما برای بارگذاری وب سایت شما استفاده می کنند، از وب سایت شما درخواست می کند تا داده های مورد نیاز خود را دریافت کند. هرچه درخواست های کمتری مورد نیاز باشد، وب سایت شما سریعتر بارگذاری می شود. همیشه باید سعی کنید کمتر از 80 درخواست در هر صفحه را هدف قرار دهید.

یک تیم مدیریت وب می تواند با ترکیب منابع به سازماندهی درخواست های مورد نیاز شما کمک کند، بنابراین آنها با هم به عنوان یک درخواست بارگیری می شوند. این فرآیند الحاق نامیده می شود. یک مفهوم ساده علیرغم اینکه یک کلمه بزرگ است، الحاق فرآیند قرار دادن چندین رشته متن در کنار هم برای تشکیل یک فایل واحد است.

کاهش درخواست ها برای افزایش کارایی

این ادغام فایل ها به کاهش درخواست های مورد نیاز برای بارگذاری یک صفحه وب و ارائه کارآمد سایت شما با کیفیت بالا بدون کاهش سرعت کمک می کند.

شما همچنین با اجتناب از تغییر مسیر صفحه فرود به این هدف خواهید رسید. با انجام این مراحل و همچنین استفاده از کش، متوجه خواهید شد که وب سایت شما به درخواست های کمتری برای بارگیری و اجرا با سرعت سریع تر نیاز دارد.

هاست را برای سرعت بیشتر ارتقا دهید

برای سایت‌های میزبان قدیمی مقابله با گزینه‌های مدرن دشوار است. بنابراین اگر سایت میزبانی شما قدیمی است، ممکن است زمان ارتقا رسیده باشد. متوجه خواهید شد که شرکت های توسعه وب امروزی به انواع گزینه های میزبانی جدید دسترسی دارند و می توانند به شما در تصمیم گیری بهترین گزینه برای وب سایت شما کمک کنند.

صرف نظر از اندازه وب سایت شما، ارتقاء به یک سایت میزبانی جدید نه تنها به اجرای سریع و کارآمد وب سایت شما کمک می کند، بلکه امکان دسترسی و انتخاب را برای تغییرات بعدی که ممکن است بخواهید ایجاد کنید را نیز ارائه می دهد.

اولویت بندی چارچوب وب سایت شما

دادن فرصتی به وب سایت شما برای ایجاد یک تاثیر اولیه عالی برای کاربران جدید، راه طولانی برای رسیدن به اهداف تبدیل شما دارد. بهترین راه برای انجام این کار این است که نه تنها اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما در عرض 3 ثانیه پس از باز شدن بارگیری می شود، بلکه مطمئن شوید آنچه کاربران شما می بینند مرتبط است.

شما می توانید با بهینه سازی وب سایت خود برای بارگذاری سریع محتوای بصری مهم ابتدا در حالی که بقیه سایت در پس زمینه بارگذاری می شود، به هر دوی این اهداف دست یابید . بنابراین، در حالی که مشتری شما در حال خواندن اطلاعاتی است که برای آن آمده است، سایت شما بر روی بارگیری فایل های CSS و جاوا اسکریپت تمرکز می کند.

برای سایت تلفن همراه شما، تمرکز بر بارگذاری محتوای بصری در بالای صفحه، به کاربران شما زمان می‌دهد تا با بارگیری بقیه صفحه، مطالعه کنند. طراحی وب سایت خود برای اولویت بندی مواردی که ابتدا بارگذاری می شوند، یک راه مطمئن نه تنها برای جلب توجه کاربران بلکه بهبود سرعت کلی سایت شما است.

کور وب وایتال  و سرعت سایت
کور وب وایتال

بنابراین، وب سایت شما به چه چیزی نیاز دارد؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا وب سایت شما ممکن است کندتر از آنچه باید کار کند. خواه چارچوب آن نیاز به سازماندهی مجدد داشته باشد، وزن صفحه شما بسیار سنگین است، یا حتی اگر به دلیل بهینه سازی باشد، یافتن یک تیم متخصص از مدیران وب بهترین راه شما برای یافتن آنچه می توان انجام داد و بهترین روش انجام آن است.

با سرعت بیشتر وب‌سایت، نه تنها عملکرد وب‌سایت خود را بهبود می‌بخشید، بلکه مطمئن می‌شوید که هر کاری که می‌توانید برای افزایش تبدیل، گسترش دسترسی خود و ایجاد یک تجربه مشتری عالی انجام می‌دهید. بنابراین، اگر برای سرعت بخشیدن به وب سایت خود به کمک نیاز دارید، مطمئن شوید که بهترین توسعه دهندگان را برای انجام بهینه سازی وب سایت برای یک تجربه کاربری فوق العاده بررسی کرده اید .

نکته مهم:دقت به عناصر

کور وب وایتال

دیدگاهتان را بنویسید