محبوب ترین لولاهای کابینت آشپزخانه

لولاهای پنهان که به عنوان لولاهای کابینت یا لولاهای کمد هم شناخته میشوند، در هر کابینت آشپزخانه و همچنین در سایر نقاط خانه مورد استفاده قرار میگیرند. اما اکثر مردم نمیدانند که انواع و ابعاد مختلفی از این لولاها وجود دارند که برای کاربردهای متفاوتی طراحی شده اند. بنابراین، قبل از جایگزینی یک لولای کابینت در آشپزخانه یا خانه خود، باید لولای مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

محبوب ترین لولاهای کابینت آشپزخانه

اگر قصد جایگزینی یک لولای پنهان را دارید و به کمک بیشتری برای شناسایی نوع مورد نیازتان نیاز دارید، چرا از منبع مفید لولای کابینت استفاده نمی‌کنید؟

سایت فروشگاهی شهر یراق به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از فیلترهای مختلف از جمله قیمت لولا کابینت و گزینه های نوع لولا / لولا کابینت، آرام بند، بادبزنی، بدون فنر، پاشنه ای، ساده، مخفی، مگنتی، و یک لولای نزدیک به یا مطابق با لولای قبلی خود پیدا کنید.

پنج نوع رایج از لولاهای مورد استفاده در آشپزخانه‌ها شامل موارد زیر میشوند

لولای مخفی

این نوع لولا توسط اکثر تولیدکنندگان کابینت آشپزخانه به عنوان یک لولای مخفی مورد استفاده قرار میگیرد زیرا به طور کامل کابینتی که درب های آن به آن متصل هستند را مخفی میکند. آرمی که در نگاه اول مشاهده میکنید، راست است و باعث میشود که لبه درب کابینت کاملاً در خط با لبه کابینت قرار گیرد. با استفاده از 3 پیچ کوچک، این لولا به طور کامل قابل تنظیم است و تمام زوایای درب را به طور دقیق تنظیم می‌کند و به درستی در هم قرار میگیرد.

همچنین، مهم است که در هنگام جایگزینی یک لولای کابینت، عوامل متغیر دیگری را که بر تصمیم گیری شما در خرید محصول تأثیر می‌گذارند، مد نظر قرار دهید. این عوامل شامل قطر سوراخ فنجان که ممکن است در درب‌های بزرگ 26 میلیمتر، 35 میلیمتر یا 40 میلیمتر باشد، وضخامت پایه کابینت نیز است که در لولاهایی که در شهر یراق ارائه میدهیم، گزینه های مختلفی برای ضخامت های 15 میلیمتر و 18 میلیمتر وجود دارد. همچنین، زاویه باز شدن لولا نیز می تواند بین 95 تا 170 درجه متغیر باشد. همچنین لولاهای مخفی با قابلیت بسته شدن آرام را ارائه می‌دهد که از تکان خوردن درب جلوگیری میکند.

لولای نیمه مخفی

شبیه به لولای مخفی است، با این تفاوت که به درب امکان میدهد به هر دو طرف پایه مرکزی کابینت نصب شود. در مقایسه با بازوی صاف لولای پوشاننده کامل، لولای نیمه پوشاننده دارای یک پیچیدگی در بازو است که به در لولای کابینت امکان میدهد نصف لبه درب روی پانل کناری را پوشش دهد و نیمی از آن را برای نمایش باز بگذارد. این نوع خاص از لولا به عنوان لولای کمد لباس در اتاق خواب ها نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

همچنین مهم است که در هنگام جایگزینی لولای کابینت، عوامل دیگری که میتوانند بر تاثیر محصول مورد نیاز تاثیر بگذارند را در نظر بگیرید. این عوامل شامل قطر سوراخ فنجانی هستند که ممکن است در درب‌های بزرگ 26mm، 35mm یا 40mm باشد. همچنین ضخامت تنه کابینت نیز یک عامل مهم است که لولا در گزینه های 15mm و 18mm ارائه میشود. زاویه باز شدن لولا نیز می تواند از 90 تا 170 درجه متغیر باشد. این نوع لولا همچنین لولای نیمه مخفی با ویژگی آرام بند بسته شدن را ارائه می دهد که از برخورد درب با کابینت جلوگیری می کند.

 

لولای مخفی با دروازه های پهن

این نوع لولا با دو نوع قبلی به صورت بصری کاملاً متفاوت است، زیرا دارای یک کرنک بزرگ در بازو است که اجازه می دهد درب کابینت به داخل تنه کابینت بنشیند و لبه خارجی کابینت به طور کامل نشان داده می شود. شما این نوع لولا را در میزهای سنتی چوبی می بینید زیرا به خوبی چوبی را به دور درب کابینت نشان می دهند. همچنین شما این نوع لولا را با درب های شیشه ای مانند کابینت نمایش آشپزخانه نیز می بینید.

همچنین مهم است که در هنگام جایگزینی یک لولای کابینت، به سایر عوامل متغیری که بر روی نوع محصول مورد نیاز شما تأثیر می گذارد، توجه کنید. این شامل قطر سوراخ فنجان که ممکن است 26 میلی متر، 35 میلی متر یا پیش فرض باشد است. همچنین ضخامت سازه نیز یک عامل مهم است که لولاهای مخفی با گزینه های مختلفی برای ضخامت های 15 و 18 میلی متر ارائه قابل استفاده است. همچنین زاویه باز شدن لولا نیز می تواند از 90 تا 170 درجه متغیر باشد. همچنین لولاهای مخفی پهن با ویژگی بسته شدن آرام با یک ویژگی آرام بند نیز ارائه می دهد که از زدن درب کابینت جلوگیری می کند.

لولای گوشه کور

این نوع لولا هنگامی استفاده می شود که پایان پنل کابینت 90 درجه نبوده و فقط یک در خط با کابینت وجود داشته باشد. برای نصب صفحه نصب و لولای مربوطه به حداقل فاصله 70 میلی متر از لبه داخلی نیاز است.

لولای دو جناح گوشه

این نوع لولا برای کابینت های گوشه ای دو دربی استفاده می شود که درب اول با یک لولای 170 درجه به اسکلت جانبی کابینت متصل شده و درب دوم با یک لولای دو جناح به درب اول متصل می شود. این راه حل ایده آل برای کابینت های گوشه آشپزخانه است که با این نوع لولا نصب شده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لولاها، پیشنهاد می‌کنیم به بلاگ شهر یراق مراجعه کنید که ممکن است به شما در کسب اطلاعات زیاد در خصوص انواع لولا کمک کند

همچنین ارزش دارد به سایت شهر یراق نیز سری بزنید که به شما امکان فیلتر کردن محصولات مربوطه را در صورت نیاز به خرید فراهم می‌کند. و یا برای اطلاعات بیشتر و سفارش هر یک از محصولات با شماره تلفن 026.32714748 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید