ماجرای داستان سرایی در کانتنت مارکتینگ
داستانسرایی، قصهگویی یا همان استوری تلینگ چه کمکی به فروش بیشتر کالا و خدمات میکند؟ مگر میشود از قصهها در بازاریابی استفاده کرد؟ بازاریاب محتوا چطور باید داستانهای جذاب و سودآور تعریف کند؟
داستانها قدرتمند هستند. تازه قرار نیست داستان حتما هزار و یک شب یا غول چراغ جادو باشد تا خواننده و شنونده را میخکوب کند. ما با داستانها ارتباط برقرار میکنیم چون با قصهها بزرگ میشویم. فیلمهای سینمایی، انیمیشنها، سریالها، ویدئوکلیپها و حتی فیلمهای کوتاه تبلیغاتی همه برای ما داستان میگویند.
در دنیای مجازی و شبکههای اجتماعی هم داستانسرایی خیلی پررنگ حضور دارد. گفته میشود که تولید محتوا چیزی جز داستان سرایی نیست. اینفلوئنسرمارکترها هم برای مخاطبانشان قصه میگویند و با داستان یک محصول یا برند را معرفی میکنند. وقتی ابزاری به این تاثیرگذاری وجود دارد، چرا نباید در کانتنت مارکتینگ از آن استفاده شود؟
این محتوا داستان استوری تلینگ در بازاریابی محتوا را برای شما میگوید.
داستان سرایی در بازاریابی محتوا بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ زیرشاخهای از دیجیتال مارکتینگ است. کار کانتنت..