راهنمای نهایی برای تبلیغات گوگل و ایجاد بازگشت سرمایه در سال 2022

سئو ورد: ما بهعنوان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ باتجربه، با کسبوکارهای زیادی مواجه شدهایم که میلیون ها تومان از پول خود را در تبلیغات Google خرج میکنند. با این حال، اکثر این مشاغل یک کار را به درستی انجام ندادند، آنها پتانسیل فوق العاده ای را در تبلیغات گوگل دیدند. اما به سادگی نتوانستند مخاطبان مناسب را در زمان مناسب هدف قرار دهند.
این پلتفرم تبلیغاتی که در ابتدا در سال 2000 با نام Google Adwords راه اندازی شد، در سال 2018 تغییر نام داد و به گوگل ادز امروزی تبدیل شد.
با بیش از 260 میلیون جستجوگر منحصر به فرد و 5 میلیارد تعامل روزانه، اگر می دانستید چگونه مخاطبان مناسب را هدف قرار دهید و به طور مؤثر در Google تبلیغ کنید، به تجارت شما کمک می کند.
این راهنمای تبلیغات گوگل سئو سایت شهرام طاهری شما را با پیچ و مهره های AdWords آشنا می کند و در عین حال تکنیک های عملی برای ایجاد سرنخ های با کیفیت بالا برای کسب و کارتان را به شما ارائه می دهد.
ما بینش عمیقی در مورد انواع مختلف تبلیغات و هک های بهینه سازی برای دستیابی به نتایج دلخواه به شما می دهیم.
فهرست مطالب:
پیچ و مهره تبلیغات گوگل..