مدیریت بازاریابی محتوا: جذاب، چالشبرانگیز، آیندهدار و پردرآمد
مدیر بازاریابی محتوا (Content Marketing Manager) کیست؟ چه میکند؟ چهقدر درآمد دارد؟ آیا مدیریت محتوا شغل سختی است؟ آیا شغل جذاب و آیندهداری است یا نه؟
رشد تجارت الکترونیک (E–commerce) شیوهی عرضه و فروش کالا و خدمات و همچنین پیدا کردن و خرید محصولات را دگرگون کرده است. مردم کالایی را که میخواهند بخرند اول گوگل میکنند یا آن را در فروشگاههایی مثل آمازون، علی بابا یا دیجیکالا جستجو میکنند. معرفی محصولات و نقد و نظرها را میخوانند و تصمیم میگیرند. بعضی دیگر هم از شبکههای اجتماعی برای خرید کردن ایده و کمک میگیرند.
علاوه بر آن، استارتاپها و کسبوکارهای اینترنتی تغییرات بنیادین و مهمی در فضای کار و مهارتهای نیروی کار ایجاد کردند. کارمندان یک استارتاپ ممکن است در چند کشور مختلف زندگی کنند و بدون نیاز به حضور فیزیکی داشتن در محل کار وظایف خود را انجام دهند. اگر مشاغلی به دلیل آنلاین شدن خرید و فروش از بین رفت، مشاغل جدیدی جایگزین آنها شد. شغلهایی که به دنیای واقعی و مجازی هر دو مربوط میشود و مجموعهای از مهارتهای نرم و سخت از هر دو دنیا را نیاز دارد.
در این محتوا شما را با یک..