چگونه گوگل را وادار کنیم که وب سایت جدید شما را فوراً ایندکس کند؟

ترافیک جستجوی ارگانیک برای رشد وب سایت و کسب و کار شما با سرعت بالای ایندکس صفحات حیاتی است.برخی تحقیقات ادعا می کنند که حدود 53 درصد از ترافیک سایت شما را می توان به جستجوی ارگانیک نسبت داد.اما اگر سایت شما اصلاً در نتایج جستجو نمایش داده نشود، آمار چندان مهم نیست.
چگونه سایت یا وبلاگ جدید خود را توسط گوگل ، بینگ و سایر موتورهای جستجو ایندکس می کنید؟
خوب، شما 2 انتخاب دارید.
شما می توانید از رویکرد “لاک پشت” استفاده کنید – فقط بنشینید و منتظر بمانید تا به طور طبیعی اتفاق بیفتد، اما این ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد.
یا برای افزایش نرخ تبدیل ، به بهبود حضور اجتماعی خود – و البته نوشتن و تبلیغ محتوای عالی و مفید توجه کنید
شما را نمی‌دانم، اما ما ترجیح می‌دهم سایت‌هایم را در سریع‌ترین زمان ممکن ایندکس کنیم، زیرا به من زمان بیشتری برای ایجاد مخاطب می‌دهد.این استراتژی‌ها دقیقاً همان روشی است که ما وبلاگ آموزش سئو خودمان را با همان سرعتی که انجام دادم به بیش از 20000 بازدیدکننده ماهانه رساندم!
می خواهید همین کار را انجام دهید؟
ادامه دهید، زیرا در این راهنمای گام به گام همه چیزه..

چگونه گوگل را وادار کنیم که وب سایت جدید شما را فوراً ایندکس کند؟ ادامه مطلب

برای سئو و رتبه بندی در صفحه 1 گوگل در سال 2022 چکار کنیم؟

هیچ چیز خسته کننده تر از دیدن رتبه بندی وب سایت شما در صفحات دوم و سوم موتور جستجو نیست. و به ما اعتماد کنید، کاربران زیادی دوست ندارند روی آن کلیک کنند تا بفهمند چه چیزی در آن صفحات نتایج موتور جستجو وجود دارد.بیایید شما را از طریق مراحل عملی که می تواند به شما در رتبه بندی وب سایت جدید خود در صفحه اول گوگل کمک کند، راهنمایی کنیم.
برای لینک 1 گوگل چیکار کنیم؟ ایجاد بهترین عناوین متا و توضیحات متاساخت لینک های داخلی و خارجیبهبود سرعت وب سایت شمانحوه ایجاد وبلاگ های جذابپیدا کردن کلمات کلیدی دم بلنداستقرار کلمات کلیدی LSIبهینه سازی وب سایت برای موبایلپیاده سازی Schema Markup فصل 1: ایجاد بهترین عناوین متا و توضیحات متا چرا باید از برچسب عنوان استفاده کنید؟
اکثر صاحبان وب سایت فکر می کنند که نوشتن عناوین متا یک فرآیند ساده است. در حالی که این در واقع یک فرآیند اساسی است، دست کم گرفتن آن می تواند آرزوهای رتبه بندی شما را تضعیف کند. ارزش عناوین متا بیش از آن چیزی است که اکثر مردم فکر می کنند و ما به شما نشان خواهیم داد که با نوشتن عناوین عالی برای صفحات جداگانه، چه کاری باید انجام دهید ت..

برای سئو و رتبه بندی در صفحه 1 گوگل در سال 2022 چکار کنیم؟ ادامه مطلب

سئو سایت فروشگاهی در سال 2022 چگونه است؟

برای سئو سایت فروشگاهی تجربه برگرفته از سئو سایت شهرام طاهری که در آموزش سئو رایگان برای شما به اشتراک گذاشته شده است را تا مطالعه نمائید:
به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی اصلی شما شلوار جین راسته است، ممکن است خود را در رقابت مستقیم با برخی از رهبران صنعت قرار دهید. تحقیقات کلیدواژه اصلی نشان می دهد که کلمات کلیدی رقابتی بالا تحت سلطه نام های تجاری معتبر هستند.
رتبه بندی کلمات کلیدی
بیایید نگاهی به شرکت هایی بیندازیم که برای کلمه کلیدی “شلوار جین فوق العاده راسته ” رقابت می کنند و رتبه بندی می کنند.
بنابراین، اگر شما یکی از آن دسته از صاحبان تجارت الکترونیک هستید که خود را در اقیانوس اطلاعات گم کرده‌اید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، این راهنما برای شما طراحی شده است.
از اجرای تحقیقات دقیق کلمات کلیدی گرفته تا رفع مشکلات فنی سئو، ما به شما کمک می کنیم تا همه چیزهایی را که برای بردن پلت فرم تجارت الکترونیک خود به صفحه برتر Google لازم است را درک کرده و به کار ببرید.
در دام کل رتبه بندی نیفتید! در حالی که رتبه بندی در واقع هدف نهایی اجرای سئو است، شما باید مسیر درستی را برای رسیدن به ..

سئو سایت فروشگاهی در سال 2022 چگونه است؟ ادامه مطلب

راهنمای نهایی برای تبلیغات گوگل و ایجاد بازگشت سرمایه در سال 2022

سئو ورد: ما به‌عنوان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ باتجربه، با کسب‌وکارهای زیادی مواجه شده‌ایم که میلیون ها تومان از پول خود را در تبلیغات Google خرج می‌کنند. با این حال، اکثر این مشاغل یک کار را به درستی انجام ندادند، آنها پتانسیل فوق العاده ای را در تبلیغات گوگل دیدند. اما به سادگی نتوانستند مخاطبان مناسب را در زمان مناسب هدف قرار دهند.
این پلتفرم تبلیغاتی که در ابتدا در سال 2000 با نام Google Adwords راه اندازی شد، در سال 2018 تغییر نام داد و به گوگل ادز امروزی تبدیل شد.
با بیش از 260 میلیون جستجوگر منحصر به فرد و 5 میلیارد تعامل روزانه، اگر می دانستید چگونه مخاطبان مناسب را هدف قرار دهید و به طور مؤثر در Google تبلیغ کنید، به تجارت شما کمک می کند.
این راهنمای تبلیغات گوگل سئو سایت شهرام طاهری شما را با پیچ و مهره های AdWords آشنا می کند و در عین حال تکنیک های عملی برای ایجاد سرنخ های با کیفیت بالا برای کسب و کارتان را به شما ارائه می دهد.
ما بینش عمیقی در مورد انواع مختلف تبلیغات و هک های بهینه سازی برای دستیابی به نتایج دلخواه به شما می دهیم.
فهرست مطالب:
پیچ و مهره تبلیغات گوگل..

راهنمای نهایی برای تبلیغات گوگل و ایجاد بازگشت سرمایه در سال 2022 ادامه مطلب

رندر سمت مشتری در مقابل رندر سمت سرور کدام مناسب سئو است؟

بحث در مورد رندر صفحه وب رندر سمت مشتری (CSR) و رندر سمت سرور (SSR) تنها در سال های اخیر برای سئو مطرح شده است. پیش از این، وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی تحت وب استراتژی مشترکی برای دنبال کردن داشتند. آنها محتوای HTML را برای ارسال به مرورگرهای سمت سرور آماده کردند. سپس این محتوا به عنوان یک HTML با یک استایل مبتنی بر CSS در مرورگر ارائه می شد.
با ظهور فریمورک‌های جاوا اسکریپت، رویکردی کاملاً متفاوت برای توسعه وب ارائه شد. فریمورک های جاوا اسکریپت این امکان را فراهم می کند که بار سرور را از بین ببرند.
با قدرت چارچوب های جاوا اسکریپت، امکان ارائه محتوای پویا مستقیماً از مرورگر با درخواست فقط برای محتوای مورد نیاز فراهم شد. سرور، در این سناریو، فقط با پوشش HTML پایه ای که لازم بود، خدمت می کرد. این تغییر یک تجربه کاربری یکپارچه را به بازدیدکنندگان ارائه کرد زیرا زمان بسیار کمی برای بارگذاری صفحه وب صرف می شود. علاوه بر این، پس از بارگیری، صفحه وب خود را دوباره بارگیری نمی کند.
در این مقاله، ما این رویکردهای فنی متفاوت رندر صفحه وب – رندر سمت مشتری و رندر سمت سرور را مورد بحث قرار خو..

رندر سمت مشتری در مقابل رندر سمت سرور کدام مناسب سئو است؟ ادامه مطلب

QDD چیست؟ | Query Deserves Diversity

QDD چیست؟ توضیح مکانیسم نتایج جستجو به عنوان الگوریتم گوگل
QDD الگوریتمی است که توسط گوگل برنامه ریزی شده است تا هنگام تعیین نتایج جستجو بر روی “تنوع اطلاعات” تمرکز کند .
QDD چیست؟
مخفف عبارت
Query Deserves Diversity
است و به معنای «نتایج جستجوی متنوع» است.
نتایج جستجوی گوگل مکانیزمی است که پرس و جوها و اطلاعات فهرست شده سایت (اطلاعات سازماندهی شده توسط گوگل) را برای تعیین ارزش هر یک و نمایش آن به عنوان رتبه بندی ترکیب می کند.با این حال، با یک رتبه بندی ساده، وب سایت هایی که مقالات با رتبه بالا موجود را تقلید می کنند، می توانند بر نتایج جستجو غالب شوند.این تنها اطلاعات مشابهی را برای یک کلمه کلیدی ارائه می دهد و این نگرانی وجود دارد که ممکن است ارزش آن را به عنوان یک موتور جستجو کاهش دهد.بنابراین تصور می شود که گوگل الگوریتمی به نام QDD را اتخاذ کرده است.
QDD در نتایج جستجو تنوع ایجاد می کند و اطلاعات را از زوایای مختلف ارائه می دهد.
در نتیجه، اعتقاد بر این است که جستجوی یک کلمه کلیدی می تواند نه تنها اطلاعات مشابه، بلکه اطلاعات مختلف مرتبط را نیز نمایش دهد.
تاثیر QDD چیست؟
Q..

QDD چیست؟ | Query Deserves Diversity ادامه مطلب

تکنیک های نتیجه محور برای بهینه سازی محتوا وب سایت

اگر به دنبال راه هایی برای بهینه سازی محتوای وب سایت خود برای سئو بوده اید، حتما بارها با این عبارت مواجه شده اید. انتشار محتوای با کیفیت بالا در وب سایت شما بسیار حیاتی است، به خصوص زمانی که در تلاش هستید تا جایگاهی را در جایگاه برتر SERP تضمین کنید. همه از نیل پاتل تا برایان دین در حال توضیح مزایای محتوای با کیفیت بالا و نیاز به بهینه سازی محتوا قبل از انتشار هستند.
هدف کلی پروژه کسب موفقیت در سئو است؟ در پایان شما می خواهید چیزهای بیشتری را که می خواهید ارائه دهید بفروشید.
و مطمئناً برای انجام این کار به محتوای مناسب نیاز خواهید داشت. مصرف کنندگان می خواهند محتوای خوب را در وب سایت شما بخوانند. و زمانی که بتوانید چنین محتوایی را به مصرف کنندگان ارائه دهید، شانس خرید از برند را افزایش می دهد.
محتوای عالی می تواند تغییر گسترده ای در دیدگاه ایجاد کند. برای اینکه محتوای وب سایت شما برای شما کارساز باشد، باید راه هایی را برای بهینه سازی محتوا به خوبی رعایت کنید. شما باید تمام استراتژی ها را پیاده سازی کنید تا محتوای خود را بسیار موثر کنید.
حتی گوگل به انتشار محتوای باکیفیت در هنگام ط..

تکنیک های نتیجه محور برای بهینه سازی محتوا وب سایت ادامه مطلب