موثرترین استراتژی لینک سازی در رپورتاژ آگهی

برای اینکه رپورتاژ آگهی بهترین نتیجه را برای شما داشته باشد، باید با استراتژی لینک سازی در خرید رپورتاژ آگهی آشنا شوید. درست است که وجود محتوایی قوی و ارزشمند می تواند در سئو شدن سایت شما موثر باشد، ولی برای تثبیت جایگاه سایتتان در صفحه ی اول گوگل باید لینک سازی کنید.

این مقاله اهمیت لینک سازی، اطلاعاتی در خصوص انکر تکست و بک لینک ها و … را به شما می دهد. توصیه ما به شما این است که، تا پایان مقاله همراه ما باشید. این مقاله به بسیاری از سوالات شما در خصوص استراتژی لینک سازی در رپورتاژ آگهی پاسخ می دهد.
مقدمه

استراتژی لینک سازی در رپورتاژ آگهی از اهمیت ویژه ای برای صاحبان کسب و کار برخوردار است. رقابت شما با سایر سایت هایی که در حوزه ی فعالیت شما هستند، فقط از طریق خرید لینک سازی می تواند صورت بگیرد.
اهمیت لینک بیلدینگ در رپورتاژ

گوگل در ابتدا نامی دیگر داشت. نام آن Backrub بود. گوگل قابلیت متمایزی داشت. بک لینک های وب را ثبت می کرد و بیشترین نتایج جستجو را نشان می داد. به همین دلیل معروف شد و روز به روز در حال توسعه است. کسی که به شما لینک می دهد، انگار سایت شما را تایید کرده است. لینک های ورودی به یک وبسایت یا بک لینک های آن از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

این بک لینک ها می توانند در تعداد ورودی ها به سایت شما موثر باشند. برای همین نیاز است تا با استراتژی لینک سازی در رپورتاژ آگهی آشنا باشید. شناخت استراتژی لینک سازی در رپورتاژ آگهی می تواند در موفقیت سایت شما تاثیرگذار باشد. فرض کنید فردی در شبکه های اجتماعی مانند Instagram دنبال کنندگان زیادی دارد.

این فرد از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و در فضای مجازی شناخته شده تر است. همین موضوع در زمینه ی سایت نیز صدق می کند. استراتژی لینک سازی در رپورتاژ آگهی می تواند در محبوبیت شما موثر باشد. استراتژی لینک سازی در رپورتاژ آگهی و آگاهی از لینک سازی خارجی، ورودی های خوبی می گیرد. در ادامه اصول لینک سازی را عنوان می کنیم:

کامل نمودن سئو داخلی
انتخاب سایت خوبی برای بک لینک
ایجاد بک لینک های دائمی
قرارگیری لینک سایت شما در موقعیتی مناسب از سایت دیگران
انتخاب یک انکر تکست مناسب
لینک سازی ممتد
چک نمودن وضعیت پروفایل لینک های خارجی

چند بک لینک در هر رپورتاژ وجود دارد؟

یک مورد از استراتژی لینک سازی در رپورتاژ آگهی، موضوع دریافت بک لینک طبیعی از طریق رپورتاژ است. با آگهی از این موارد می توانید در سئو وب سایت و بالا بردن رتبه ی سایتتان موثر باشید. هماهنگی تعداد تصاویر و بک لینک ها، در رپورتاژ اهمیت زیادی دارد.

تعداد بک لینک ها را به نحوی انتخاب کنید که، متن شما مصنوعی و از حالت طبیعی خارج نشود. به هیچ عنوان قاعده ای برای تعداد بک لینک نباید تعریف شود. بلکه متن خود را به صورت طبیعی نگارش کنید. این بهترین راه برای رپورتاژ مناسب است.

در رپورتاژ آگهی به چه صفحاتی از سایت باید لینک دهی کنیم؟

برای موفقیت استراتژی لینک سازی در رپورتاژ آگهی باید با قواعد موجود در این زمینه آشنا باشید. یکی از این قوانین مهم، لینک دهی به صفحات سایت است. باید برای لینک دهی به صفحات سایت خود به نحوی عمل کنید که انگار چیزی از سئو نمی دانید.

بهتر است از ۳ لینک بیشتر استفاده نکنید.

یکی از لینک ها حتما برای صفحه ی اصلی در نظر گرفته شود. دو لینک دیگر را نیز می توانید به صفحات داخلی سایتتان بدهید. لینک این دو صفحه بهتر است مرتبط با رپورتاژ شما باشد، تا نتیجه ای خوب بگیرید.

چه انکر تکست هایی برای لینک دهی در رپورتاژ انتخاب کنیم؟

برای استراتژی لینک سازی در رپورتاژ آگهی توجه به انکر تکست ها بسیار مهم است. شما باید با انکر تکست آشنا بوده و بدانید از چه کلماتی برای لینک دهی استفاده کنید. انکر تکست به همین معناست. لینک دهی به کلماتی که با کلیک روی آن ها به صفحات دیگر منتقل می شوید.

بسته به استراتژی سئو سایت خود می توانید از انواع انکر تکست استفاده کنید. بعد از استفاده از انکر تکست ها نیاز است تا آن ها را بهینه کنید. برای بهینه کردن انکر تکست ها توجه به یکسری نکات الزامی است. این نکات باید مدنظر قرار گیرند. در ادامه نکات مربوطه را عنوان می کنیم:

استفاده از انکر تکست های متنوع
در استفاده از Excat match زیاده روی نکنید.
استفاده ی کمتر از انکر تکست های عمومی
استفاده از انکر تکست های کوتاه، مشخص و مرتبط

آشنایی مختصری با انواع لینک دهی و انواع انکر تکست

انواع لینک دهی و انکر تکست نیز در استراتژی لینک سازی در رپورتاژ آگهی مورد توجه هستند. منظور از لینک سازی در اصلاح همان لینک سازی خارجی است و از اهمیت زیادی برخوردار است. اما لینک سازی داخلی نیز داریم. در واقع به ترکیب لینک سازی داخلی و خارجی اطلاق می شود.

زمانی که سایت های دیگر، سایت ما را معرفی می کنند یا به آن لینک می دهند، لینک سازی خارجی صورت می گیرد. به صورت کلی سه نوع لینک داخلی، خارجی و ورودی وجود دارد. لینک های داخلی به معنای لینک دهی به سایت دیگران در سایت خودمان است.

در صورتی که لینک های خارجی، لینک دهی دیگران به سایت ماست. لینک های ورودی نیز معنایی متفاوت با دوتای قبلی دارد و به لینک دهی از سایت های دیگران به صفحات سایت ما اطلاق می شود. لینک های ورودی ارزش بالایی دارند و بسیار مهم هستند.

انکر تکست ها شامل موارد زیر هستند:

انکر تکست هم معنی
انکر تکست تصویر
انکر تکست طولانی
انکر تکست کلمه ی کلیدی هدف
انکر تکست نام تجاری
انکر تکست عمومی
انکر تکست کلمه ی کلیدی+ نام تجاری
انکر تکست عریان

کلام آخر

استراتژی لینک سازی در رپورتاژ آگهی می تواند سکویی برای موفقیت شما در اعتبار سایتتان باشد. با نداشتن آگهی در این خصوص نه تنها به پیشرفت سایتتان کمک نمی کنید بلکه اشتباهات در لینک سازی می تواند نتیجه ای عکس به دنبال داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید